KİLİMLİ İLKOKULU KARNE 1942-1943 EĞİTİM VE ÖĞRETİM YILI

Malumunuz e-okul sistemi sayesinde artık öğrenci ve veliler tüm notları 2-3 gün öncesinden biliyor. Yani modern zamanlarda karne heyecanı da tarihe karıştı. Yine sizleri eskiye götürecek Zonguldak eğitim tarihi açısından önemli bir efemera belgesini paylaşmak istedim. Kilimli İlkokulu tarafından 1942-1943 eğitim öğretim yılına ait 5.sınıf öğrencisi Nur Kaman'a verilen karnede dikkatimi çeken en büyük nokta Sayın Eğe diye başlayan veliye yazılmış olan bilgilendirme metni. Okuyalım ve o günlerin yani savaş yıllarının Türkiyesinde eğitim davasında dikkat edilen hususları görelim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

KDZ.EREĞLİ İLE İLGİLİ KİŞİ, LAKAP,YER ADLARI VE DEYİMLER

BİR İSYANIN ANATOMİSİ;DEVREKLİ SAHTE KADIN PEYGAMBER DUDU HATUN İSYANI İLE KIZLAR DERESİ EFSANESİNİN BAĞLANTISI

ZONGULDAK DOĞUMLU TÜRK POPU’NUN İLK STARLARINDAN AY-FERİ