KDZ.EREĞLİ KONULU BİLGİ YARIŞMASI

KDZ.EREĞLİ İLE İLGİLİ BİLGİ YARIŞMASI
ŞAMPİYON EREĞLİ ANADOLU LİSESİ
Zonguldak’ın Ereğli ilçesinde, Karadeniz Ereğli Tarih, Doğa ve Kültürünü Yaşatma Derneği’nce Liseler arasında bilgi yarışması düzenlendi.İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ve Belediyenin katkılarıyla Atatürk Kültür Merkezi Sinema Salonunda gerçekleştirilen yarışmaya ilçe genelinde 12 ortaöğretim okulu katıldı. Jüri başkanlığını Zonguldak Karaelmas Üniversitesi (ZKÜ)Ereğli Eğitim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Erdal Coşkun’un yaptığı yarışmada, öğrencilere Ereğli, tarih, doğa ve kültürüne ilişkin sorular soruldu.Yarışmada Ereğli Anadolu Lisesi birinci olurken, Anadolu Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi ikinciliği, Atatürk Anadolu Lisesi ise üçüncülüğü aldı. Yarışmanın ödül töreninde bir konuşma yapan Ereğli Belediye Başkan Vekili Arslan Keleş, yarışmadan büyük keyif aldığını söyledi. Yarışmaya izleyici olarak katılan öğrencilerin sayısının düşük olduğunu belirten Keleş şöyle dedi:“Katılım daha fazla olabilirdi. Önümüzdeki sene umarım tempo daha yüksek olur. Geçmişini bilmeyenler geleceğe güvenle bakamazlar. Buradaki arkadaşlarımızın Ereğli’nin geçmişini ne kadar iyi bildiğini görmekten mutlu oldum. Yarışma çok keyifliydi. Bu vesileyle benim bile yeni öğrendiğim şeyler oldu. Yarışmaya katılan öğrencileri, onları hazırlayan rehber öğretmenleri, yarışmayı düzenleyen derneğimizi tebrik ediyorum.”ZKÜ Ereğli Eğitim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Erdal Coşkun, bilgiye ulaşmanın çok farklı yolları olabildiğini belirtti. Bu yarışmanın da eğlenerek öğrenmenin bir yolu olduğunu dile getiren Coşkun, “yarışmacı arkadaşlarımız ne kadar bilgili olduklarını gösterdiler. Onları kutluyorum” dedi.İlçe Milli Eğitim Müdürü Turan Akpınar, Karadeniz Ereğli Tarih, Doğa ve Kültürünü Yaşatma Derneği Başkanı Mustafa Özçelik de öğrencileri kutladılar.Yarışmada dereceye giren okullara ödülleri, katılan tüm öğrencilere katılım belgesi ve hediyeler verildi. Yarışmayı, bazı belediye meclis üyeleri, muhtarlar, yarışmacı okulların öğretmenleri ve öğrencileri izledi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

KDZ.EREĞLİ İLE İLGİLİ KİŞİ, LAKAP,YER ADLARI VE DEYİMLER

BİR İSYANIN ANATOMİSİ;DEVREKLİ SAHTE KADIN PEYGAMBER DUDU HATUN İSYANI İLE KIZLAR DERESİ EFSANESİNİN BAĞLANTISI

ZONGULDAK DOĞUMLU TÜRK POPU’NUN İLK STARLARINDAN AY-FERİ